Det var stort
12 April 50år
Kollaps
X
-
12 April 50år
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenTaggar: Ingen -
Mäktigt!
Tänk att de gjorde detta för 50 år sedan med livet som insats. Tufft.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Vi har dåligt minne
rymden 50 år sedan ......ingen minns.
Tjernobyl 25 år sedan visst man kommer ihåg men bryr sig inte.
Japan otäckt men det var ju flera månader sedan o ingen skriver något längre så det är nog ofarligt nu.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Precis, och nu vill alla se Bin ladins sönderskjutna ansikte!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Då förförde jag brudar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
Konstigt nog så kommer inte folk ihåg att Ryssarna var först upp i rymden. Hatten av för Yuri Gagarin som gav sig in på ett äventyr som i bästa fall skulle sluta med att han fick sätta fötterna på moder Jord igen.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
mvh Wilhelm
-
-
Klurar på det där med 50 år och liknande till och från. I relation till min gammelmorfar så kommer det under mitt liv troligen inte hända något direkt banbrytande. Det gammelmorfar var med om klår ju allt med hästlängder (bokstavligt talat). Vi pratar radio, tv, telefon, mobil, dator, rymdfärder, flyg, bilens utveckling/introduktion i samhället, från häst till traktor i jordbruk/skogsbruk, kylskåp, elektricitet, toalett istf utedass, dusch... ja, det jag sett hittills i mitt liv har inte varit särdeles banbrytande... *s* ...eller har jag dåliga ögon?
Min mor fick honom att sätta sig i en bil iaf. När hastigheten kom upp runt 30 km/t och gammelmorfar håller sig krampaktigt i sätet, så skriker han "det går för fort!!". Han menade på allvar att människan inte var byggd för så höga hastigheter, och det kan jag ju ge honom rätt i - när man ser hur illa det kan gå med en krock enbart i 50 km/t.
Det enda jag kan hänga upp i julgranen är väl internet, men det känns lite fjuttigt någonstans...
Hilsen,
/PSenast redigerad av PatrikMalmo; 09 May 2011, 08:06.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Inte bara kommer ihåg. Var inte hans sista ord något i stil med; Finns det korv? Pojechali!"Kommentar
Kommentar