If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Riktigt coola firrar du har Uffe. Avundsjukan gör att känner att jag inte vill unna dig detta. Ge mig några av dina firrar,... genast!!
Hehe, jag skulle gärna höra mer om hur det går med hantlarna och bilder då de ruvar osv. pandauarun är också spännande. Detsamma med en massa andra fiskar du har!!
jag försöker följa upp när det "händer nåt"... sen kunde jag ju vara bättre vän med kameran oxå. Speciellt Geophagusarna är svårt att ge "rättvisa" när man inte har bra grejor.
Är det inte så, det är himmla roligt och inspererande att se vad andra har för fiskar och genast får man uppslag på vad man vill ha...
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
I ett growout hemma
3st Tigrinusar + L114
Men kommer komplettera hemma karet om ca 2mån med lite nya Super red arowanor, Itaituba & Black Diamonds. Kommer då flytta några RTG, Silver aro osv till lokalen
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
I ett growout hemma
3st Tigrinusar + L114
Men kommer komplettera hemma karet om ca 2mån med lite nya Super red arowanor, Itaituba & Black Diamonds. Kommer då flytta några RTG, Silver aro osv till lokalen
Har du inte helt fel bottenbeläggning för rockor i den tanken. ?
vad är fel?? att det inte är råda/bläster?? Gillar inte sån sand pga allt ligger i stora högar då. HAr bläster i lokalen för rockorna men pga priset mot sjösten.
Har iaf aldrig haft några problem med rockor hemma
Rockor lever inte enbart på sandbottnar.. Nice setup Freke, lite lite ciklider men fina fiskar vare. Inte helt gratis med dom arrosarna heller kan jag tänka mig?
Rockor lever inte enbart på sandbottnar.. Nice setup Freke, lite lite ciklider men fina fiskar vare. Inte helt gratis med dom arrosarna heller kan jag tänka mig?
Du menar att de inte föredrar fin grus eller sandbotten.?
Jag hade 1 pbass fram tills idag då den dog. Den hade inte en chans mot pearlrockan hehe. Men dom har gått ihop ett tag men men så kan det gå. Ciklider är inget för mig ändå Nja gratis är väl inte nått i karet men det gäller att prioritera lite.
Ang sanden så spelar det ingen roll. Du kan köra helt utan grus om det är så. Har många kontakter i SA å dom odlar som fan i tomma baljor. Den som haft mycket rockor vet att det är en myt att en rocka ligger å gömmer sig under sanden hela tiden. Den som haft rockor vet istället att dom hela tiden är ute å letar mat så det är inte några längre stunder dom ligger still
Arowanor är verkligen häftiga. Glömmer inte när de hade en sådan på akvarielagret och vi var där med barnen då det var matdags. En hel del vattenplask blev det...
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar