No worries mate. Ingen tog skada för livet av detta.
Geophagus Orange Head Tapajos
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Välkommen hit LeGaard!
Vi har valt att inte ha annonser i forumet, det finns istället ett köp och sälj du kan använda.
annars skulle jag rekommendera att ha flera av denna art, exempelvis 4-5st totalt du får ett ännu mer spännande akvarium att titta med samspelet mellan de olika individerna. Ännu mer om du dessutom lyckas få fram 2 par.
Men jag ser inte LeGaards inlägg om detta??
Är den raderad? Och i så fall varför?
Blir liksom väldigt konstigt när man läser tråden då! Om han la in en annons eller vad det nu var, så måste väl den ändå ligga kvar, så man fattar svaret, annars så ska väl kanske också svaret raderas!?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursäkta en dum fråga kanske!?
Men jag ser inte LeGaards inlägg om detta??
Är den raderad? Och i så fall varför?
Blir liksom väldigt konstigt när man läser tråden då! Om han la in en annons eller vad det nu var, så måste väl den ändå ligga kvar, så man fattar svaret, annars så ska väl kanske också svaret raderas!?
Aja jag kan hålla med dig jocke på att om man tar bort annonsen så kan man skicka ett PM istället för att svar i tråden, det blir ju lite konstigt annars!CAKommentar
-
Det var nog mest för att det var flera kockar i samma soppa
Tillbaka till tråden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Lyfter upp denna tråd lite igen. Inte för att jag har fler bilder men som relation till Lotusvira som söker lite info.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Tackar tackar, trevligt att du gillar dem.
Både jag och nej, Mina hanar bytte honor allt som oftast. Jag hade tre "par" men det var inte alltid samma hane och hona som lekte och ett tag lekte den dominanta hanen, med mest färg, med tre honom inom loppet av tre veckor.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Visste faktiskt inte att du hade Orange head David. Det ser ut att vara en riktigt fin stam.
/JockeKommentar
-
Visste faktiskt inte att du hade Orange head David. Det ser ut att vara en riktigt fin stam.
/JockeKommentar
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Kommentar
-
Tror du tänker på:
Aequidens sp. "jenaro herrera" ?
Nyinköpta på nyårsafton. 1 hanne och 2 honor (hoppas jag) Det finns lite osäkerhet huruvida de är diadema eller egen art. De säljs runt välden som aeguidens sp Janero Herrera men är i artregistret listade som Aequidens Diadema med fångsplats Peru. Det finns ett område i Peru som heter Genaro Herrera som ligger intill
Tetrorna är dolkstickstetror, Hyphessobrycon erythrostigma, som visade sig vara en variant som heter Hyphessobrycon pyrrhonotusKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bumpar denna lite och efterlyser fler bilder på dessa skönheter som jag skulle kunna tänka mig att ha igen!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar