If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Genialiska firrar! Har funderat lite på dessa. Har en kompis som låter naturligt sol ljus falla ned i akvariet.....det gnistrar i deras kroppar o fenor. Otroligt vackra!
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.
Ja nu har jeg bestillt meg 6 stk.Tapajos read head.De skal gå i ett 530 med 4stk.Daemon,6 stk,temporalis(3 villfangede)og 6 stk,Regani.Det er også en stim med congotetraer i karet,masse røtter og mye cattappalblader.Har også flytebregner som temporalisen liker og stå under.Bilder kommer.Må bare lære meg og få det til.
Eftersom vi inte idag kan ladda upp bild hur som helst utan den måste vara av rätt storlek tänkte jag dela med mig av hur jag gör.
Jag har installerat image resizer för Windows.
http://imageresizer.codeplex.com/
Då kan du höger klicka på 100 bilder och välja resize och sedan storlek. Efter det kan du använda
Fler bilder
i lektagen
hona som tuggar
polarna: dolksticktetror
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jo de är sanslöst roliga och uppskattas av icke-fisk tokar minst lika mycket som av mig själv för deras pigga nyfikenhet och vackra färger.
Kompisen har fiskarna i valdigt humus rikt vatten med rotter och ovrigt ar akvariet valdigt dunkelt och endas unde nagon timme faller sol ljus ned i burken. Du verkar kora valdigt klart vatten med mycke ljus stammer det? Vad jag forsoker saga ar att han kor deras burk som du bor kora neon tetror. Mork dunkelt med nagon timma med stark sol ned. Jag ska banne mig forsoka plata lite av dom fiskarna sa far du se hur han har satt up burken.
Inte helt olikt DAHLBERG's akvarium i helkars bild tråden.
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.
Kommentar