Fick hem 4 st småttningar från Nya stoby idag väldigt fina knappt 5cm ungefär bilder kommer
Datnioides microlepis
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Blir intressant att höra vad du tycke rom dem. Snabba rackare och vackra dessutom. Har bara hört positivt om dessa fiskar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
riktigt små söta valpar hehe...pigga alerta iaf käkade direkt så det verkar lovande iafMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Såg de i Stoby i karet för en vecka sen. Ifall du köpte de fyra som var kvar i det. De var himla häftiga. Dom hade tydligen fått en del oxhjärta. När jag får plats ska jag också pröva dem.
Vad har du för akvarium till dom nu? Kör du de ensamma?
Bara nyfiken : )Kommentar
-
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
jo det var dom jag köpte,dom har en 300L balja ensamma med lite rötter fått lite mysis idag som de tog med stor aptit någon oxhjärta har jag inte för tillfället...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Dom växer väldigt sakta. Prova och ge dom små bitar av frysta räkor. Det går att lära dom ta pellets.Kommentar
-
Kul och se, ska själv införskaffa dem inom någon månad. Står att de kan vara rätt skygga, något du märkt av? Var tror ni är lättast att få tag i Datnioides microlepis i stockholmsregionen? BILDER!!!Kommentar
-
Vinsta zoo brukar ha bra sortiment på denna typ av firre.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
mina är inte alls skygga kommer fram direkt när man lyfter på täckglaset och ska mata tex... väldigt nyfikna snarareMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
nu käkar dom räkor åxo i bitar riktiga matvrak hehe ska försöka få igång kameran visa lite nu väldigt fin fisk ...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hur mår dina nu Micke?Kommentar
Kommentar