Skam för demokratin
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Håller med Wilhelm!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nåväl - så bara för att en tråd ligger i Off Topic så är det OK att skriva om allt som handlar om Off Topic.
Samma sak då om du startar en tråd om en Apistogramma-art som du undrar över så är det helt Ok att andra helt struntar i din fråga och istället skriver om Aequidens, Geophagus etc. Så länge det bara handlar om Sydamerikanska ciklider så är det Ok att skriva vad som helst.
Jag tycker att ett sådant agerande vore oförskämt mot dig - på samma sätt som det är oförskämt mot trådskaparen i denna tråd att skriva om allt annat än det som tråden handlade om. Det är också oförskämt mot andra som tar ämnet seriöst och vill diskutera om detta
Men du sitter ju i styrelsen så jag antar att detta är den officiella linjen då.
Nu tackar i alla fall jag för mig i denna trådSmå firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Hej!
Hej!
Vänstergrupper i vårt land har ett lågvattenmärka i sitt sätt och utrycka sig, men tror ibland att man lever i Sovjetunionen / Ann-MariKommentar
-
Kom på en till,,,, det är dax att avskaffa landshövdingen.
Som det är idag så placeras personer där som är för bra för att bara glömmas bort men avdankade. Ett dyrt och fullständigt onödigt meningslöst system.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Väntar på svar fr trådskaparen på daniel-i-malmös` argument."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kul med bra inlägg.
Ja, det är en nöt. Jag lovar dock att göra ett försök att "bemöta" (i alla fall besvara) det väldigt kvalificerade (och välargumenterade) inlägget. Som Du/Ni kan se på inlägget om Mattias Klum så fick jag ju hela dan obokad i morgon, så vi får se vad det blir.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Kajjan jag vill inte gå in på det här, men en sak kan jag säga och det är att jag INTE gjort något dumt om du nu trodde det. Det handlar om arbete för mänskliga rättigheter men vi kan ta det via pm där kan jag berätta mer för dig. DaRE har redan fått veta, men vi tar det via pm / Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Nej Christer det är verkligen inga tomtar på loftet här inte men jag vill inte skriva om det här / Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
-
Hmmm
tror du inte att du väcker uppmärksamhet genom att vara på alla forum som finns och säga att du är bevakad ..... kanske dom blir rädda .....eller har slut på pengar
Annars är det bra reklam för att sälja sin bok
men har du några tips
känner mig övervakad av fartkamerorjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
Kommentar