Nu blir man lite nyfiken, Ann-Mari. Var var det och om vad?
Skam för demokratin
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Hej!
Hej!
Jag vill helst inte ta det här kan säga att jag blev kallad för fasistkärring etc etc, vi var en grupp som jobbade där för en liberalstiftelse kan det via pm / Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nej, det måste man inte!
Ni böjer er för en personsvilja och det är väl inte demokrati?
Argumentera för er ståndpunkt att utöka ämnet, gnäll inte!!Kommentar
-
Särskilt som ämnet ligger i Off Topic gruppen så ligger det i sakens natur att det som diskuteras är just off topicKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Samma sak då om du startar en tråd om en Apistogramma-art som du undrar över så är det helt Ok att andra helt struntar i din fråga och istället skriver om Aequidens, Geophagus etc. Så länge det bara handlar om Sydamerikanska ciklider så är det Ok att skriva vad som helst.
Jag tycker att ett sådant agerande vore oförskämt mot dig - på samma sätt som det är oförskämt mot trådskaparen i denna tråd att skriva om allt annat än det som tråden handlade om. Det är också oförskämt mot andra som tar ämnet seriöst och vill diskutera om detta
Men du sitter ju i styrelsen så jag antar att detta är den officiella linjen då.
Nu tackar i alla fall jag för mig i denna trådSenast redigerad av Kjell Fohrman; 03 May 2011, 10:36.Kommentar
-
Nja jag vill inte påstå att styrelsen enahanda står för reglerna, vi försöker ju vara lite mer demokratiska
Visst är det väl bra att hålla sig någorlunda till trådens ämne, men lite flexibilitet kan man väl tillåta om trådskaparen tycker att det är ok.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar