Diskus i sällskapsakvarium?
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Discursed: jätteläckert akvarium och fisk. det är ju det här man eg. vill ha!
hur är cupidon med diskus? finns såklart gott om plats hos dig, men..Kommentar
-
Vill rekomendera rödmunnstetra till Discus i sällskapskar, kanon fin och stimmar bäst.
Och att du har någon corydoras art som håller botten ren ifrån foder rester.Kommentar
-
här om året fick jag cupidon på hjärnan, hade startat upp mitt 450L och planterat växterna, och sen började det läcka, så det blev liksom aldrig av..
rödmunnarna är stiliga med.. tack för tipset!Kommentar
-
375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Vore trevligt med lite uppdaterade bilder på detta kar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ett av mina kar. Här finns ett gäng Amana green diskus, ett par 100kardinaler samt ett gäng Vf Apistogramma cacatuoides .Kommentar
-
Hur går det med kardinalerna. Funkar det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Bara en liten varning om man sneglar på filmen när man vill skapa sitt akvarium. Filmen är tagen i september. Det är minst vatten och varmast. Så här ser det bara ut i naturen när fiskarna har det som allra sämst. Ingen leker. Många dör. Av svält, dåligt vatten eller för att det är störst risk att bli uppäten. Crenicichlorna mår väl bäst, eftersom dom simmar i mat. Resten av året är det mycket glesare med fisk! Tyvärr finns det dåligt med film och bilder på hur det ser ut då.
Edit: här är en länk till klimatet på platsen http://www.manaus.climatemps.com/Senast redigerad av Erik Åhlander; 28 July 2013, 11:27.Kommentar
Kommentar