Besök på African sea import
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jag vill ha!!! Vad kostar en sån firre? Blir det hus så blir det nog ett 1000 liters med sånna, så behöver nog lägga in lite pengar i sparbössan?Kommentar
-
Tjaa
Gissar på runt 4500kr +- några kronor.
jag skulle vilja få tag på odlade då jag inbillar mig att odlat är enklare, å billigare är det såklart
åcå En riktigt grym petrochromis. Det gjorde ont i området runt plånboken när vill ha känslan trycker på
Kommentar
-
Kommentar
-
Mycket kul hittar man i dessa burkar hos ASI.
Här är två samma lika men ändå lite olika.......
Och en till.
Kommentar
-
Troligen finns det fler än vissa brandmän i Göteborgsområdet som gillar röda firrar.
Och då Den var så stor så Ronny bara fick med kinderna med sitt macro så tog jag fram mitt vanliga normalobjektiv 50mm.
Den här fisken är helt jävla sjukt röd(ursäkta språket)
Kommentar
-
Snygging! Gillarknappen är använd på facebook:-) Fin bild Tomas (tummen upp)Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Asbra bild dessutom, vilken art/plats är detta?
ahh, denna eller hur:
Petrochromis sp. "red" , Bulu pointKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar