If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
var riktigt fina bilder på ett gäng snygga o köttiga troffar du taget Pontus! Ja dubbarna var grymma och Musangan var riktigt kanon. Gillar när dom har breda band och är köttiga
Hej David Här På Eskilstuna Malawi Hobby. . . jag vart nere hos kenneth och Rassmus på Lustgårdenszoo i Eskilstuna och de hadde tydligen fått in nya malawi ciklider från någon ny leverantör och det vissade sig vara från (ASI) African sea Import. . . Måste verkligen säga det Vilken Kvalite det vart på malawi cikliderna från (ASI), helt otroligt grymt fin kvalite faktiskt. . . Har inte sett någon sådan Kvalite förut på Malawi Ciklider Wow vad fina de vart i form och färg, helt otroligt. . . Måste säga att fotona här på tanganyika ciklider från ASI, får en till att vilja börja med Tanganyika ciklider med. . . Är super sugen på Golden Kiriza och på kasakalawe ( Mpulungu ). . . Är det någon som vet vart man får tag på dem??? Tack på förhand David på Eskilstuna Malawi Hobby
Finns en bild på en av dem i tidigare i denna tråd. Dock ingen bra bild då dom hade kommit till Sverige 2 dagar innan, och var medtagna. Men den lilla gruppen med vf kipili är rejäl och typ 1 hanne o ca 10 honor o leker konstant. Gruppe går i ett mindre akvarium på kanske 100-130L o fungerar kanon enligt Niklas.
Hallå entusiaster, Nu i måndags va jag ledig och bestämde mig för en bilfärd till mina vänner Nicklas och Johanna i Ludvika. Ett par som jag känt i några år nu, och som jag är dom intresserade av Tanganyika ciklider, då med petrochromis och tropheus i första rummet.
Nicklas och Johanna har just startat ett företag (African Sea
Ursprungligen postat av ciklidus
Snälla pontus kan du inte fota dom vf Tropheus kipili som finns inne?
Senast redigerad av doohan; 25 January 2012, 22:52.
ASI har en del yngel på just golden kiriza. Bärnstenar vet jag inte om dom har just nu, men dom kommer säkert att ta hem dem fler gånger med tanke på den kvalitet dom har hållit.Dom har dock F1or av Bärnsten
Ursprungligen postat av Eskilstuna Malawi Hobby
Hej David Här På Eskilstuna Malawi Hobby. . . jag vart nere hos kenneth och Rassmus på Lustgårdenszoo i Eskilstuna och de hadde tydligen fått in nya malawi ciklider från någon ny leverantör och det vissade sig vara från (ASI) African sea Import. . . Måste verkligen säga det Vilken Kvalite det vart på malawi cikliderna från (ASI), helt otroligt grymt fin kvalite faktiskt. . . Har inte sett någon sådan Kvalite förut på Malawi Ciklider Wow vad fina de vart i form och färg, helt otroligt. . . Måste säga att fotona här på tanganyika ciklider från ASI, får en till att vilja börja med Tanganyika ciklider med. . . Är super sugen på Golden Kiriza och på kasakalawe ( Mpulungu ). . . Är det någon som vet vart man får tag på dem??? Tack på förhand David på Eskilstuna Malawi Hobby
Senast redigerad av doohan; 27 January 2012, 02:54.
Ca 25cm riktigt grym red bulu hanne,. Den var inte längre boss i karet då en Kitumbi point hanne som var något längre hade taget befälet. Så den blir rödare när den är bossen. Säger bara wow! vilken snygg redz hanne.
Kommentar