Besök på African sea import
Kollaps
X
-
-
Jag
vill följa med o kika åxåKommentar
-
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
ha ha
Ja jag får nog putsa brillerna och använda förstoringsglas Har du fått igång ditt stora akvarium?Kommentar
-
japp är igång nu.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Såg att Africanseaimport har blivit användare, välkommen! Upp med fler bilder nu :-)Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
kommer lite nya bilder snart kom en sändning idag, så jag far dit på torsdag, förhoppningsvis blider innan söndag.
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Wow vilken tråd och vilka fiskar!
Nu är det snart läge att ordna med nytt kar och spara lite dineros till att åka en tur "hemåt" mot Ludvika. Bott 4 mil från staden (född och uppvuxen i Kopparberg) i 33 år innan jag styrde kosan till Skövde, via Örnsköldsvik.
Började min akvaristiska bana med ciklider hos Runo i Expert Zoo för en herrans massa år sedan.Kommentar
-
En nyfiken firre
Jag hade turen att få besöka ASI igår med Pontus och Tomas. Det var lite som julafton för en Tanganyikanörd Deras senaste sändning kom för mindre än 2 dygn sedan så dessa fiskar visade såklart inte sitt optimala utseende! Men man kan se att det är fina ex som har landat i Ludvika. Niklas o Johanna är otroligt trevliga och kunniga. Måste tacka dem för ett mycket givande studiebesök, och det blir garanterat fler studiebesök i Ludvika och hos ASI.Senast redigerad av doohan; 12 August 2011, 08:15.Kommentar
-
Cool bild min röst i fototävling hade du fått.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Mer petrochromis
En gruppbild. Pontus får tala om vilken variant det är Svårt att få en av dessa ensam på bild då dom gärna simmar på samma ställe. Dom var livliga och såg väldigt fina ut.Kommentar
-
Kommentar
-
Gruppbilden var ju också sjukt läcker. Vore bra att veta vilken art det är.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
det där va Texas Flame gruppen mycket fina helt rätt storlek på fisken ung fisk med några månader till könsmogen, då vet man att man kommer njuta i många år av sin fisk.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Blue Giant
Tror dessa var från mpimbwe om jag inte minns fel. Dessa giants bet sönder inredning därav alla partiklar i vattnet, så jag orkade inte städa bort allt skräp, och dessa gillade också att simma tillsammans, i allafall när man skulle fota dem Mina bilder gör dem inte rättvisa då dom var riktigt snygga.Kommentar
Kommentar