dom har ju en del discus också här kommer en
Besök på African sea import
Kollaps
X
-
Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.Leleupi -
famula kiriza
ja som Tege skrev så va denna firre inte lätt fotad, ingen bild som gör den rättvisa men detta va nog min bästa, med en blixt träff rätt i pannanPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kommentar
-
-
nu på måndag kommer det fisk, och ja jag vet vad som kommer ;DPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Golden Kiriza
Tänkte bara säga att "Golden Kiriza" vart riktigt snygga. . . Vet du om de är till salu Och hur mycket de kostar isf.. . . Jag har nämligen inga Tanganyika ciklider ännu men blev riktigt sugen när jag såg "Golden Kiriza". . . Vet du om de oxå Har Red cheek ??? Tack på för hand. . . .
MVH / David Nikpalj "Eskilstuna Malawi Hobby"Kommentar
-
Tänkte bara säga att "Golden Kiriza" vart riktigt snygga. . . Vet du om de är till salu Och hur mycket de kostar isf.. . . Jag har nämligen inga Tanganyika ciklider ännu men blev riktigt sugen när jag såg "Golden Kiriza". . . Vet du om de oxå Har Red cheek ??? Tack på för hand. . . .
MVH / David Nikpalj "Eskilstuna Malawi Hobby"
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Vad händer i Ludvika? Har ASI inte fått in något nytt? Mer än en månad sen någon visade upp lite bilder på fisk som gick i Ludvika som senare hamnade i Stockholm och Sala.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
pratade med Johanna och Nicklas för 2 timmar sedan, så satsar på att fara dit på torsdag och fota lite kanske tidigare beror lite på hur jag jobbar fram till torsdag.
MVH/PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Okej då kanske man skulle ta och åka ditt och titta lite då på akvarieleasing i stockholm. . . .
Man kanske hittar något intressant där??
Men skall iväg till Anders imorgon (Lördag 19/11-2011) På Aquarium Malawi och hämta hem lite Vildfångad fisk. . .
Om ni vill så kan ni kolla in min nya Hemsida:
Tack på förhand David/ Eskilstuna Malawi HobbyKommentar
-
Nytt besök hos ASI den 29 dec
Jag fick äntligen vara med när ASI fick hem en sändning med Tanganyika och malawifirrar. Jag har ju påtalat för Pontus mer än en gång, att om han ska dit o fota så hänger jag mer än gärna med Det blev en lång kväll t.o.m en bit in på fredagen innan vi for hem igen, En massa fin fisk så det var som julafton igen för en ciklidnörd.
Dom gick hem vf Duboise Masva som var grymt fina, eller som Pontus uttryckte det "helt sinnessjuka" Större delen var av grym kvalitet, Så jag börjar med en dåligt redigerad bild på en ev dessa Masvor. Mer bilder komma att fyllas på så fort bilder blir dugliga.
Dessa firrar hade inte varit inkoppade mer än kanske en 15-20min,
Storleken var enligt min ibland dåliga uppskattning 7-9cm ,Pontus får korrigera om mitt ögonmått felat...Senast redigerad av doohan; 31 December 2011, 09:59.Kommentar
Kommentar