Besök på African sea import
Kollaps
X
-
-
-
blå jätte Cape Mpimbwe
ja då tar vi en tillPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Körsbär
nu hade körsbärsgruppen hamnat i ett bättre kar och visade lite mer färg och va inte lika skygga.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kazumbe Halembe
Det kom helt oväntat en lite grupp Kazumbe Halembe som va tjusiga som tusan lägger in 2 bilder.med tanke på att bara varit i akvarium i knappa 36 timmar va dom grymt frächa trots massa krångel på ArlandaSenast redigerad av pontus; 13 August 2011, 02:20.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Bärnsten
kom in kasakalawe, lika som föra gången va dom grymt fina lite över exponerad bild med kraftig blixt, men men.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Red Cheek
jag fick inte några fina bilder, men jag lägger upp en jag tycker blev lite läckerPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
-
Bildexplosion!! gillas!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Inte så ofta
Denna Brichardi kommer in som vf. Dom var fortfarande rätt byxis,efter mindre än 2 dagar i Sverige- och jag lyckades inte få till någon bra bild på dem tyvärr. Hoppas Pontus eller Tomas gjorde det, då tar jag bort denna ur tråden Det är en Brichardi Kipili om jag minns rätt
Vad jag förstått så är det inte så ofta denna kommer in som vf,,,,Senast redigerad av doohan; 13 August 2011, 15:52.Kommentar
-
hehe fan inte den enda som är uppe sent en fredasgnatt/lördag morron "som vi säger i gestriket"Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Ev
Så glömde jag att ta med denna något mörka bild, men jag gillar den ändå. Pontus bild tidigare visar mer korrekt färg på BG!Kommentar
-
Denna Brichardi kommer in som vf. Dom var fortfarande rätt byxis,efter mindre än 2 dagar i Sverige- och jag lyckades inte få till någon bra bild på dem tyvärr. Hoppas Pontus eller Tomas gjorde det, då tar jag bort denna ur tråden
Vad jag förstått så är det inte så ofta denna kommer in som vf,,,,Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar