If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Njaaae men det vore nice med några sådana här bjässar
Jag siktar på odlade petrochromis då det passar min plånbok bättre. Hmm egentligen skulle dom vara gratis för att passa min plånbok...
ASI har fler sådana på gång, Ett tiotal SP red om jag minns rätt
Magnus!
Tror dom är lättare än Blue Giants! Jag tror att hade jag ditt stora akvarium skulle jag köra biotop istället för art. Tänker mig en grupp redz kanske 2+5 och 5+15 trewavasae och Macrognathus Katumbi eller Nsumbu 2+5 och några Longola 2+5. Sedan stoppa troffar, hästnosar, snäckisar, cyprochromis ja lite som Maltandis gjort fast i ett dubbelt så stort akvarium. Det skulle alltid vara någon art som har något på gång. O svårt att tröttna på firrarna som man kan göra med enbart en art som kanske krånglar. Men det är jag det
Ronny Du har tur, Min redz hona höll tiden ut så jag har några röda som det står Ronny på nu, bara att komma och hämta, blev inte så många dock. MVH / Pontus
Så roligt att hon höll den här gången trotts tufft sällskap Grattis!'
Å grattis till mig Hämtar dem så snart det är möjligt.
En tidig julklapp till mig den här gången )
Ursprungligen postat av pontus
Ronny Du har tur, Min redz hona höll tiden ut så jag har några röda som det står Ronny på nu, bara att komma och hämta, blev inte så många dock. MVH / Pontus
Kommentar