Fisk/djurmarknaden i Guangzhou
Kollaps
X
-
-
Herregud vad grejor. Alla fiskar verkar vara riktigt stora exemplar också.
Hur ser de ut att skötas?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Skötseln är bra tycker jag, man ska också betänka att det är väldigt varmt där. En del fiskar går trångt men jag antar att omsättningen är stor och att dom inte går så länge innan dom blir sålda. Speciellt papegojciklider och guldfiskar som dessa t ex:
MickeKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Faktiskt mycket imponerad så mycket djur o så rent ... hur lyckas domjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Många som jobbar med obefintliga löner?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det är småföretagare, precis som i alla länder är vissa mer lönsamma än andra utefter sina förutsättningar. Med tanke på att en guldfisk inte kostar många kronor så lever dom väl på volymen istället, därav dessa extremt fullpackade baljor.
När man tar allt i beaktning så är det imponerande hur dom lyckas hålla allting igång i 35 graders värme.MickeKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Den här "piraya/pacu-liknande" arten såg jag på flera ställen, någon som vet vad det är? Lite suddigt emellanåt, ibland är det inte lätt i all hast att få till det och i en del utav dom finare butikerna så vill dom inte att man tar kort.
[ATTACH=CONFIG]48599[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]48600[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]48601[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]48602[/ATTACH]Kommentar
-
Kommentar
Kommentar