Gratis fisk i berget!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Norrland
    Användare
    • December 2009
    • 557

    Gratis fisk i berget!

    Jag och mina barn stack up i berget i Onsdags och hittade en pond med massa kul. Vet ej vad det ar for firrar utom guppy, zebra och vad vi kallar mosquito fish. Det ar Malawi tva sorter och dessutom en Victoria firre som inte ville vara med pa bild. O paddan förståss!
    Senast redigerad av Norrland; 16 April 2011, 10:45.
    Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.
  • nicson
    Användare
    • January 2010
    • 639

    #2
    Jomen, man glömmer ibland att USA ligger på ganska sydliga breddgrader...de är kloka nog att låta kanadickerna ta hand om tundran. Boston är på samma breddgrad som Madrid och det här är väl ändå bra längre söderut eller?

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

      #3
      Coola bilder. Hawaii var det va?
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Norrland
        Användare
        • December 2009
        • 557

        #4
        Javist är det i Hawaii. Jag ska ta lite fler bilder på akvarie fisk som flyttat hit och lever lite varstans. Min flicka vill ta med guppy hem och ha i ett litet akvarium i sitt rum. Det blir nästa project.
        Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

        Kommentar

        Arbetssätt...