MMO Games

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Fish
    Användare
    • May 2004
    • 1403

    MMO Games

    -Spelar WOW sedan -05. Behöver Healer Alt Dps. för 3vs3 alt 5vs 5 team. Alltså om det finns kombinerade Akvarisster /WOW- spelare därute ,som kör Arenas. Sänd intresse till min låda ;-)
  • Elfström
    Användare
    • February 2011
    • 14

    #2
    Måste säga hej till en likasinnad =). Körde mycket Arena tidigare men efter Cata så blir det bara PVE

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

      #3
      Jag önskar bara jag hade tid. Gillar att spela spel som dessa normalt. Jag kommer ihåg när jag fanatiskt satt och lirade Warcraft I och II
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Elfström
        Användare
        • February 2011
        • 14

        #4
        Warcraft 1 & 2 är väldigt bra spel. Om du får tid tycker jag du ska prova starcraft 2 med

        Kommentar

        • DAHLBERG
          Användare
          • September 2008
          • 106

          #5
          Har aldrig spelat wow och kommer aldrig att göra heller :/ Dels för att det verkar tråkigt och dels för att jag är rädd att fastna XD

          Jag sitter och väntar på Star Wars the Old Republic! Det verkar sjukt bra! Iofs är det typ wow, men eftersom det är Star Wars är det lite coolare, lite roligare
          DAHLBERGS AKVARIER - BLOGG

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • September 2009
            • 22830

            #6
            Man blir ju lite sugen, men hur ska man hinna med 3 ungar som man dessutom försöker hålla från datorn alltför mycket. Hehe, man måste ju föregå med gott exempel...
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            Arbetssätt...