Jag antar att de "hängande trägårdarna i babylon" har inspirerat mej lite här ;-)
Våghalsigt?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-Ursäkta den vilseledande texten på bilderna. "free program" Det tills programmet var ned laddat o bilderna om pixlade. -Då plötsligt ville de ha 54Dollar... -
Helt i min smak, fast du skulle använt fiskelina såklart....Hur är det fäst i taket?-------------------
MatsKommentar
-
-
Burkarna är på omkr. 80L st, Ger 240/3= 80kg per gängstång. Jag har prov klättrat,hehe. så de håller iaf. för 90kg än så länge ;-) "Fishlina! burr låter farligt ;-)Kommentar
-
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
-
-Om någon undrar vad som händer om en kraftig stöt ex. kommer bakifrån. och framhänget glider, ush..-Har tänkt på det. Både frigoliten under akvarium och emot profilskenan. Sitter fastsatt med dubbelhäftande matttejp ;-). man kunde ju iof. ha anlaggt tvärstag, men det skulle ju förstöra "spänningen med det hela ;-) -100% Bilduppföljning på dettta. Antingen med 240L vatten på golvet. eller fullt i drift med firrar ,heheKommentar
-
Ja, jag hejjar bara på...vilken frisk idee.Jag kom till insikt, nästa pyssel blir ju en NaNo-Ampel... med fiskelina...kanske..-------------------
MatsKommentar
-
-
Nya roligaste tråden!Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Perfekt ställning, bara ta fram skiftnyckeln om det inte står i våg.Kommentar
-
Kommentar
-
hahaha, kul tråd som spårar ur åt rätt håll!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar