If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bra länkar där Tess, det är alltid kul att se filmer bilder från det vilda för inspiration sedan brukar jag ialla fall hamna i att man vill ha lite av det bästa från flera områden, men men...
Jag editerade ditt inlägg med filmen så den hamnar inline. Editera ditt inlägg så ser du vad jag gjort.
Fishbase kan man lita på...
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Tagit ner all inredning, spacklat å så ska det målas vitt på väggarna och skiffergrått på golvet. Blir förhoppningsvis 300L karet + 4x120L (varav 2 till mig) om jag lyckas med min övertalning. ^^
Hej
Ska försöka berätta lite om hur jag har tänkt sanera min akvarieskrubb i källaren.
Satte upp den för drygt 10 år sedan. Den är på ca 3 * 4 meter, och akvariebeståndet har med åren urartat till en vildvuxen villervalla. Förståeligt, det handlade ju om att fixa ihop det så snabbt och billigt som möjligt. Dels bar jag ner
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jo rent teoretiskt sett får det plats... om det inte var för att sambons motordrivna leksaker skulle få plats Men jag kan ju säkert råka utöka det med tiden...
Har dock insett att golvet lutar rätt bra =/
Hur löser man detta... har funderat på den här hyllan... http://www.jula.se/robust-lagerhylla-666025 kanske går att fixa ställbara fötter till den på nå vis och försöka loda det hela...
Lutar åt att ställningen blir ett yngel kar för CA, ett tangayanika med jullar, ett SA med bågfensciklider och ett med ngt annat coolt i typ någon lite gobie.
Kommentar