Jodå, sen blir ju baera frågan vad man skall göra med en sablans massa crabos?
60 Litarn, nu yngelkaret! :)
Kollaps
X
-
-
Ja det är kul att dra upp men sedan kommer ju oundvikligen den frågan. kolla om någon lokal butik vill köpa av dig dem. Det brukar gå bra. Alternativt annonsera här eller blocket.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Några ska jag nog behålla och så får nästkommande kullar klara sig bäst dom kan i det stora karet. Såg att en överlevde iaf, han hade gömt sig under filtretKommentar
-
grattis till din crabro yngel så den skall bli fin o växer sig snabbt...375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Kommentar
-
Usch, nu gick lysröret sönder till det lilla karet
Har bra långt till akvariebutiken nu också då dom stängde min lokala..
Är det farligt för yngeln att gå utan lysrör ett tag?Kommentar
-
Kommentar
-
Fixat nytt rör nu, växterna hade hunnit blekna en del :/
Men såg nu faktiskt att det verkar vara minst 3 yngel som klarat sig i stora karet och dom är nästan dubbelt så stora som dom i det lilla, är inte det lite underligt?
Kanske borda slänga över dom små dit istället?Kommentar
-
Kan säkert beror på att vattenkvaliteten är bättre i det stora eller relaterade saker. Såsom bättre balans i det stora.
Om de kan klara sig i det stora så borde väl det vara ett bra alternativ. Belastningen ökar då på det stora och du kanske behöver byta mer och oftare där.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Lite uppdatering från dagiset, nu ær mor på smællen igen också dessutom ^^Kommentar
-
De växer så det knakar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Djurmagasinet är väldigt tveksamma att ta in fiskar. De har ju redan sina Leverantörer. Vet att det var svaret jag fick av dem, dock va detta Överby men jag tror det är samma på Torp.1167 liter malawiKommentar
-
Jo, så ær det nog sækert. Synd før nu tuggar två av honorna igen!Kommentar
-
Finns ingen annan butik som är intresserad?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Lyckades fånga några ur det stora som fick flytta till yngelkaret nu iaf.
Så fixat lite bilder, inte så vidare bra men det är johanni, golden, crabo och rödzebra-yngelKommentar
Kommentar