Affärer i Berlin?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • irwin_fletch
    Användare
    • April 2010
    • 306

    Affärer i Berlin?

    Under påsk ska jag besöka Berlin. Någon som har någon akvarieaffär att tipsa om? Skulle vara roligt att se vad de har för utbud och kanske köpa med lite växter samt fisk.
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

    #2
    Är nästan 100% säker på att alla akvarieaffärerna har stängt under påsken, eventuellt är det öppet på påskafton till 1300.
    Möjligtvis så har de stora gardencenter eller byggcenter öppet , de brukar ha akvarieavdelningar, men då är det bara standardfiskar som gäller. Djurmagazinstandard.
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

      #3
      Stämmer nog att det är stängt, men tipsar ändå om Aquarium Meyer. Längesedan jag var där, men då var det grymt (om man gillar småfisk och växter).

      Hilsen,

      /P
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • irwin_fletch
        Användare
        • April 2010
        • 306

        #4
        Nu ska vi vara kvar några dagar efter påsken också Tack för tipset Patrik, ska jag absolut kolla upp. Åker från Rostock till Berlin så allt i närheten är av intresse.

        Kommentar

        • daniel_i_malmö
          Användare
          • April 2002
          • 1338

          #5
          Ursprungligen postat av PatrikMalmo
          Stämmer nog att det är stängt, men tipsar ändå om Aquarium Meyer. Längesedan jag var där, men då var det grymt (om man gillar småfisk och växter).

          Hilsen,

          /P
          Instämmer i detta tips. Jag var dock där senast runt millennieskiftet...
          Tjugofem år med ciklider.
          http://www.malmoakvarieforening.se
          Centralamerika 2006
          Svart kaffe och drömmeri...

          Kommentar

          Arbetssätt...