Håller med Johan F. Vore ju synd å få i gång en snygg grupp å sen se att det är för få individer så att de inte harmoniserar i burken. Två potenta hanar å resten i en kluns i mitten som delar på stryket - nä,det har man sett för ofta och man blir inte sittandes el ståendes i förundran av av koola fiskar i ett kar då utan går vidare.... Minst 30 moorii skulle jag ha skaffat. Gärna 10 till om du väljer en sp Black el Brichardi.
Försök att inte ha så brottom nu när det nalkas val av fisk. Det är lätt att stirra sig blind på de finaste exemplaren i en grupp i tex butiken men att man sen börjar störa sig på de individer som utmärker sig som avvikande (mindre bra färgade) när man väl fått hem dem. Så funkar iaf Jag.
Försök att inte ha så brottom nu när det nalkas val av fisk. Det är lätt att stirra sig blind på de finaste exemplaren i en grupp i tex butiken men att man sen börjar störa sig på de individer som utmärker sig som avvikande (mindre bra färgade) när man väl fått hem dem. Så funkar iaf Jag.
Kommentar