verkligen skitsnygga!
Cichlasoma cf Ornatum -> Det var gephyrum :)!
Kollaps
X
-
-
hoppade vattenbyte en gång och bytte inte på ca 9 dagar och min "hona" har slutat käka.
Hon har inte käkat på några dagar nu och skiter vitt...
Det skumma är att hon inte alls verkar hängig, går nästan hela tiden i randig dräkt med uppspärrade fenor och jagar de två icke utparade exemplaren.
Funderar på att köra en saltkur nästa vattenyte... Det fick igång dem senast de inte käkade. Några andra tips?Kommentar
-
-
Jahadu nu vaknar duKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har ett litet gäng själv, men de får lite dåligt med mat och mycket dåligt med uppmärksamhet då de går med mina stora malawi.
Efter att ha sett dessa bilder funderar jag på om det inte är dags att ändra på det...de får gå bland de mindre malawin iställetÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Vad är det för fisk, på den 1a bilden, som man ser stjärtfenan av uppe till vänster?Åter till CA
-
Senast redigerad av DaRe; 09 August 2012, 22:49.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Åter till CA
-
Jag har en tråd med dem också. Sonens favvo. Riktig fin men ack så kaxig. Hanen är kung i karet och han biter gärna i fingertoppar om de sticks ned i akvariet.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Min förmodade hona har också vart kass i några veckor, inte käkat men börjar så smått igen, nu vekar min stora hane ha drabbats också resterande fiskar verkar oberörda... Håller tummarna och serKommentar
-
Jäkligt fina DaRe har de känsliga magar kanske ?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Tack. Ja kansek är det det, jag kör med samma at hela tiden mer eller mindre.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar