Wow, hur snyggt som helst! Klart impad. Lite firrar i den burken sen är det perfekt.
Nostalgihörnan: Bakgrundslåda
Kollaps
X
-
-
-
Ett ligistgäng tonårsPembor som helt saknar hyfs.
Några Lelupi vilka är väldigt irriterade och lättstötta från tidig morgon till kvällsbön.
Två familjer Transcriptus vars enda mål tycks vara att sätta barn till världen,vilka självklart är Calvusarnas enda spaning där de står och råstirrar som zombies.-------------------
MatsKommentar
-
Riktigt nice sumo! otroligt djup!
Kommer deffenetivt sno din lösning! fast inte då hela baksidan utan kanske bara förstärka en spricka här o därSenaste bygget: Aquaterarium me tanganyika firrar
http://www.ciklider.se/forum/index.php?topic=5652.0Kommentar
-
Bakgrundslåda. Gillar sjalv denna lösning bättre än BTN. BTN är som frys-kalla kanel bullar och ljumen hallon saft i jämörelse.
BTN är snygga men efter tredje akvariet med samma sten....Zzzzz! Nu väntar jag med spänning på en bakgrundslåda med BTN moduler.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Menar du BackToNostalgi moduler?-------------------
MatsKommentar
-
Grymt schnyggt blev det där!!!
Härligt djup och ljuset gör sitt jobb med på bakgrunden..tummen upp!Kommentar
-
nD luft = 1, glas ca 1,5 , vatten 1,33.. på slutet 70 början 80 talet hadde jag en
bakgrundslåda med belysning, dåvare ju glödlampa som gällde. Skulle jag bygga en låda till idag blev det nog en test med nåra svaga dioder, kanske med linser.-------------------
MatsKommentar
-
Kommentar
-
Snyggt karet o bra gjorde av Suma sin projekt den.. så känner mig gillar den så ser rätt bra toppen..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Kommentar
-
ursnyggt med det ljupet och extra kul att se en bakgrundslåda, tänker på en gammal inredningsbok om akvarier som var bra va ja kommer ihågTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Det blir ju så lätt att jobba om man inte behöver tänka på vattnet, man kan ju måla med läppstift om man gillar den lukta bättre än målarfärg. Tänkte göra om mitt pytteNano,lyfta det till ögonhöjd, typ mitt på väggen...kanske med en bakgrundslåda med belysning.Ja ja ja blir nog bra, men inte idag-------------------
MatsKommentar
-
Här är min bakgrundslåda "still going strong"!
Den är från början av 70-talet då det var populärt att göra sådana bakgrundslådor.
Lite gräs ihop med korkek i salig röra. Bakgrunden passar ju inte ihop med malawis, men va gör det!
Bild 2 är hur det ser ut från sidan.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Får du någonsin några alger på bakrutan, mot din 3d modul?Senaste bygget: Aquaterarium me tanganyika firrar
http://www.ciklider.se/forum/index.php?topic=5652.0Kommentar
Kommentar