Utmaningstråden

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mikael W
    NCS Medlem
    • August 2002
    • 8616

    #16
    Huu, det är länge sen nån skrev i den här tråden.

    I Ciklidbladet nr 2 2011, som utkommer väldigt snart, har bl.a. Patrik, David och Alexander skrivit. Skulle inte ni vilja utmana någon?
    mvh
    Mikael W
    (NCS-medlem sedan 1981)

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

      #17
      Känner mig lite försiktig med utmaningar, sådant kommer så lätt igen... *s* ...fast fick jag önska rakt av så ville jag gärna utmana Anders i Askim om en artikel kring sandsillar och det sällskap han har till dem samt hur han inreder/sköter sina burkar. Anders inlägg är najs att läsa, bilderna finns där och såvitt jag vet höll han även föredrag i Gbg rätt nyligen - "borde" vara enkelt att göra en artikel av det!! Jag skulle läsa den med förtjusning!! Anders, nappar du?

      Är också nyfiken på vad Pelle har för Apisto och hur han trixar med dem. Ville gärna läsa om det med, i lite mer samlad form.

      Hilsen,

      /P
      Senast redigerad av PatrikMalmo; 22 May 2011, 07:46.
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

        #18
        Håller med om att en artikel om Pelles apistogrammas skulle vara intressant. Felipe om hans Gymnogeophagus i Uruguay skulle vara lika spännande.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        Arbetssätt...