Har insett att om man uttalar DRE på svenska låter det mindre positivt. Byter till DaRe 2 första i för och efternamn. dare kan ju betyder dare(devil) men i värsta fall dåre med engelskt tangentbord, men det kan jag leva med.
DRE -> DaRe
Kollaps
X
-
DRE -> DaRe
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
-
DRE = abbreviation på 'Andrew' för dom med engelst keyboard. Men jag tror ingen bryr sig om det. Skrattar! Vad krångligt det blev nu.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
välkommen till DaRe för byte namn den nu från DRE..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Men DaRe är ju bra mkt fräsigareOver and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Supercoolt. Jag kör vidare med Christian Alfredsson en stund till ;-)Kommentar
-
Kommentar
-
Betalade du 2500kr för namnbytet ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Det var billigt! Var kan man byta namn för det priset. Nej admin tog bra mycket mer än så, men det går väl till goda ändamålKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Ganska meningslös egentligen så jag förstår att det tog lite tid innan det klickade.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar