Så sant så sant. Inom Psykomatematiken, den teoretiska matematikmodel jag utvecklat själv, brukar vi benämna det vi har som mål i den dolda agendan samt inte med förnuftsmässiga argument kan motivera för Investering. Det ger en illussion av att det ska ge en pay-back och brukar utan större svårighet passera även den mest nitiske ekonomicontroller.
300 spänn på Blocket
Kollaps
X
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Så sant så sant. Inom Psykomatematiken, den teoretiska matematikmodel jag utvecklat själv, brukar vi benämna det vi har som mål i den dolda agendan samt inte med förnuftsmässiga argument kan motivera för Investering. Det ger en illussion av att det ska ge en pay-back och brukar utan större svårighet passera även den mest nitiske ekonomicontroller.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Så sant så sant. Inom Psykomatematiken, den teoretiska matematikmodel jag utvecklat själv, brukar vi benämna det vi har som mål i den dolda agendan samt inte med förnuftsmässiga argument kan motivera för Investering. Det ger en illussion av att det ska ge en pay-back och brukar utan större svårighet passera även den mest nitiske ekonomicontroller.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Kan det opereras bort med ett kirurgiskt ingrepp?
Finns det ens någon svensk motsvarighet?-------------------
MatsKommentar
-
Vilken bra fråga. Vet inte? Det bör översättas till 'möjlighetskostnad' eller 'tillfälleskostnad.' Den senare innehaller ett starkare element av 'tid' som bor framhävas i översattingen. Forsokte mig pa Internet men to no avail.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Lite svårt att matcha stenar när man har använt tonårs-smink-glitter..som effectpigment i bakgrunden..men som en vis man fabulerad:
- Naturen målar ju allt med alger....För fotografen heter sen räddningen Photoshop..-------------------
MatsKommentar
-
Ser ju riktigt snyggt ut!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Snyggt! Rötter och nedfallna träd finns ju även i rift sjöarna.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
-
-
Ja jisses va tjusigt! Har du flyttat hela underverket till en annan plats? saknar propellern i taket!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
Kommentar