300 spänn på Blocket
Kollaps
X
-
-
Jag utbrister spontant i jösses samt Amalia!
Varför ser det ut som hela den där fantastiska aqua-anordningen står mitt i rummet? För att den faktiskt gör det, eller för att perspektivet leker med mina vackra ögon?Kommentar
-
Det är en arbetsplats,därav den i vissa ögon något annorlunda positioneringen. Omgruppering kommer att planeras och genomföras i närtid.
Exakt datum samt tid för denna aktivitet meddelas enligt de generella riktlinjer vilka kommuniserats tidigare.
Hadde också tidigare åkomman vackra ögon.Detta botade jag lätt med skyddsglasögon i plast.Bara ett litet tips,free of charge.-------------------
MatsKommentar
-
Hej Amalia
Det är en arbetsplats,därav den i vissa ögon något annorlunda positioneringen. Omgruppering kommer att planeras och genomföras i närtid.
Exakt datum samt tid för denna aktivitet meddelas enligt de generella riktlinjer vilka kommuniserats tidigare.
Hadde också tidigare åkomman vackra ögon.Detta botade jag lätt med skyddsglasögon i plast.Bara ett litet tips,free of charge.
Så du ska flytta om hela konceptet när allt äntligen kommit på plats (ja dess inbördes placering alltså) och vattenfyllts?Kommentar
-
Detta är konst och det ska inte flyttas såvida det inte hamnar i än bättre dager om någon nu skulle få för sig att fråga migKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Men man måste ju i all ödmjukhet tillstå....det är fan ett skönt koncept alltså.Kommentar
-
Hahaha! Helt rätt att du vågar dig på nåt sånt efter fukoshima, Suma?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nja Fukoshima känns ju inte riktigt som ett likvärdigt kvalitetessäkrat bygge.
Jag erfar en större oro när jag möter mina grannar som bor i våningen under.
De har nu gått omkring i sina dyrt importerade Umbrella-hats i snart 5 veckor
och väntat på översvämning.Hattarna sägs vara obekväma att sova i.Det är kanske därför de ser så bistra ut ( se bildbevis )och hälsar med utropet:
Tvi-Tvi en ciklidist.
Men jag ska nog inte göra dem besvikna.-------------------
MatsKommentar
-
Ser ingen anledning att flytta ditt bygge nar det ar klart. Med kraft-vilje ska det enkelt gå att flytta på lägenheten.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Om man nu ska vara seriös och inte gå till överdrift så räcker det ju till att höja taket så att takfläkten går fritt. Igår vid kvartssamtalet med visevärden presenterade jag ett ett antal väl genomarbetade förslag ( se bifogade bilder ). Tyvärr så mottogs inte förslaget på det översvallande sätt vilket jag förutsett. Den fruktbara diskussionen tog en tvärvändning och de nämde ord som tvångströja, inreda tvättstugan för ADHD boende...men sista ordet är inte sagt. Jag har kontaktat min kusin Greger Schlagerkungen för bistånd. Han har lång erfarenhet av konflikter med hyresvärdar.-------------------
MatsKommentar
-
Att vara Akvarie-Fatalist innebär större provningar än en simpel övning typ korsa Autobahn till fots med ögonbindel och snurrat 20 varv innan...
Nä nu ska ni få höra.Efter sedvanlig beslutsångest och svettiga drömmar så bestämmde jag mig för att KÖPA en bakgrund till våningsplan 2 och 3...Hjälp vad ska jag välja, finns ju så många.Brukar ha problem att välja tandkräm hos Ica-Stig men detta...finns ju mer bakgrundare än tandkräm.Hursomhelst bestämde mig för Rockwall Granit...Men fatta, nu var Granit slut, fanns bara Sandsten...Den fria viljan är trots allt bara en illusion, fatalis till slut, ödets beslut var Sandsten och så blev det.
Självklart blev det sammtidigt en tydlig pekpinne mot att "Less is more" inte gäller. men det kanske ni redan förstått.-------------------
MatsKommentar
-
Att vara Akvarie-Fatalist innebär större provningar än en simpel övning typ korsa Autobahn till fots med ögonbindel och snurrat 20 varv innan...
Nä nu ska ni få höra.Efter sedvanlig beslutsångest och svettiga drömmar så bestämmde jag mig för att KÖPA en bakgrund till våningsplan 2 och 3...Hjälp vad ska jag välja, finns ju så många.Brukar ha problem att välja tandkräm hos Ica-Stig men detta...finns ju mer bakgrundare än tandkräm.Hursomhelst bestämde mig för Rockwall Granit...Men fatta, nu var Granit slut, fanns bara Sandsten...Den fria viljan är trots allt bara en illusion, fatalis till slut, ödets beslut var Sandsten och så blev det.
Självklart blev det sammtidigt en tydlig pekpinne mot att "Less is more" inte gäller. men det kanske ni redan förstått.Kommentar
-
FIStanken kostade faktiskt bara 300-spänn-på-blocket..
Å förresten, fick 2 st 50x55cm Rockwall i stället för 1 st 50x55 + 1 st 20x55 av AkvariumKungen, han är snäll han.Så hur jag än räknar på det så blir det plus (+).-------------------
MatsKommentar
-
Snart får du köpa lägenheten ovanför dig och då snackar vi kulor.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sedan är det stor skillnad pa kostnad, utgift och pris. Tex, varje gång jag inte klickar pa Sumas länk kostar det mig inspiration och glädje.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar