Har investerat i en pytteliten diamantskiva ( Jula ), ska bara öva på grannens köksfönster först så blir det nog avvikelsen åtgärdad.
300 spänn på Blocket
Kollaps
X
-
-
Praktisk att skippa framrutan, mycket enklare att komma till då
(jo - du skrev tidigare att den var beställd)Kommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja personlig skyddsutrustning är obligatorisk vid diamantkapning.
Epoxi syntetiska stenar,nackdelen med epoxin är glansen, ska göra ett prov i framtiden med att mattera med kiselsyra...men nu blev det såhär, notera naturens motsvarighet som kontraster.-------------------
MatsKommentar
-
Det blir fint när det blir vatten i karet! Men glöm inte att sätta dit frontrutan först!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Typ
Här hittar du de trädgårdstillbehör och den inredning du behöver. Bevattning, jord, inne och utekrukor, odlingstillbehör, drivhus, växtskydd och mycket mer.
eller
Här hittar du de trädgårdstillbehör och den inredning du behöver. Bevattning, jord, inne och utekrukor, odlingstillbehör, drivhus, växtskydd och mycket mer.
?-------------------
MatsKommentar
-
Kommentar
-
Skulle ha knäppt det då...men problemet är att rutan är redan tillbaka...går inte så bra med diamantskivan, grannen blev jätte irriterad när jag övade på hennes ruta, beskyllde mig inte för fönstertittning denna gång utan kallade mig något annat, inte så snällt...men i helgen så blir det nytt försök, då inte hos grannen.-------------------
MatsKommentar
-
-
-
Snyggt blev det! Och så ett yngelkar! Toppen!mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Fredagsmys...en definitionsfråga, men kräver för denna aktivitet rätt skyddsutrustning.-------------------
MatsKommentar
-
Kommentar
Kommentar