orca undervattens lim !!!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
någon som testat detta ???? fick ett reklamblad från djurmagasinet där dom gjorde reklam för detta .. verkar ju vara kanon om man kan limma utan att tömma vatten .... typ komplittera moduler eller annat
Aquaristik & Wohl von Zierfischen - dafür steht Aquarium Münster seit 1926. Hochwertige Produkte aus eigener Entwicklung, Herstellung & Labor - Mehr Infos hier!
mvh peter -
COOLT!!!! vet när jag körde saltvatten fanns det korallim som man limma direkt i vattnet .. visste inte att det fanns för sötvatten =P..Kommentar
-
Nja inte skulle ja limma en modul med vatten i. Alldeles för mycke silicon på en gång som kan/kommer att påverka Ph o annat.
En klick på fingre o täta en läcka däremot skulle säkert funka kanonersDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Nej att limma en modul under vatten med silicon skulle jag aldrig göra däremot gick det utmärkt att limma ett filterfack av BTN slimline med hjälp av Orca undervattenslim.Kommentar
-
Ett av mina korallakvarier sprack i botten
limmade jag en hel tub vanligt silicon utan att tömma inga problemjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ja måste bara säga att sett 100% ig fiskdöd där han limmade en 30 lång fog.
Har man lågt Kh så går det käpprätt åt pipsvängen.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Tec-7 finns ju att använda om man ska limma större grejer och vill ha garanti att det inte påverkar vattnet märkbart.Kommentar
-
Kommentar
-
Matnyttig tråd med massor av kunskap och tips. Jag sparar undan bra råd i en fil!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar