If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag köper i princip all min teknik från Tyskland.. Billigare än begagnat, mindre frakt än inom Sverige. Prisbilden här i norden är ju sinnesjuk. Fick erbjudande att köpa ett Eheim 2080 på djurmagazinet för 6500kr köpte det istället från Tyskland för 2250kr inklusive frakt (Man blir mörkrädd )
Ingen dålig lista. Jag är riktigt nyfiken på kulfisken som ska kunna bli runt 14cm tror jag. Kanske stannar de i normalfallet kring 8-10, men det vore ju kul om de trivs så vi kan få skåda den när de växer på sig.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Ingen dålig lista. Jag är riktigt nyfiken på kulfisken som ska kunna bli runt 14cm tror jag. Kanske stannar de i normalfallet kring 8-10, men det vore ju kul om de trivs så vi kan få skåda den när de växer på sig.
Jo, det har blivit ett par fiskar
Men det är väldigt mycket växter, rötter och sådant så de kan gömma sig riktigt ordentligt i alla fall.
Ska se till att uppdatera med bilder allteftersom sen om de nu klarar sig
Ær lite småtrøtt på detta karet nu faktiskt, inte mycket som hænder..
Funderar på att kanske gøra om det till ett Tanganyika-kar, det verkar vara roliga fiskar
Kommentar