Satt o slökollade på lite gamla trådar om hantelciklider och hittade
en tråd från 2004 där någon hade besökt Akvarieleasing och hittad mycket snygga gul/röda hantelciklider som då inte var till salu för det skulle odlas på dessa. När jag var in på en snabbtitt på leasing förra lördagen så såg jag en snygg gul/röd hantel i ett kar.Vet någon om det är av egen odling, allså
av leasing ??. Har även sett gula hantlar från en större grossist som inte var riktigt gula/röda utan mer blekgula.
Vet någon hur läget i Sverige är vad gäller snygga gula/röda hantlar ?
Är det bara leasing som har sådana eller finns de på fler platser ?.
Har även för mig att Kjell på zoopet har lite bilder från Asien på hantlar
från en utställning, minns en rätt cool marmorerad fisk som vinnaare.
Detta leder ju till frågan om hur många färgvaranter det finns på odlade hantlar ?, någon som kan reda ut detta?
en tråd från 2004 där någon hade besökt Akvarieleasing och hittad mycket snygga gul/röda hantelciklider som då inte var till salu för det skulle odlas på dessa. När jag var in på en snabbtitt på leasing förra lördagen så såg jag en snygg gul/röd hantel i ett kar.Vet någon om det är av egen odling, allså
av leasing ??. Har även sett gula hantlar från en större grossist som inte var riktigt gula/röda utan mer blekgula.
Vet någon hur läget i Sverige är vad gäller snygga gula/röda hantlar ?
Är det bara leasing som har sådana eller finns de på fler platser ?.
Har även för mig att Kjell på zoopet har lite bilder från Asien på hantlar
från en utställning, minns en rätt cool marmorerad fisk som vinnaare.
Detta leder ju till frågan om hur många färgvaranter det finns på odlade hantlar ?, någon som kan reda ut detta?
Kommentar