En liten film
Kollaps
X
-
Det tycker jag absolut att du ska göra! Dom är inte så tuffa så lugnare sällskap om du vill ha ngn färg på hanen. Jag har mina medLethrinops albus "kande island".
-
Efter några lekar har nu en Geertsihona gått hela vägen. Tyvärr mitt i semestertider så jag lät henne gå kvar i burken och nu simmar en liten 1 cm geertsi där. Har bara sett en överlevare. Men nu vet jag att det funkar iaf så nästa gång blir det till att ta hand om de små liven! Även fast jag insett hur mycket jobb det är att dra upp yngel nu så kommer jag inte kunna låta bli.
Lämna en kommentar:
-
Det var som f..
Riktigt vacker hane!!
Har precis konverterat mitt stora kar till malawi, måste se till att få några geertsi som hyresgäster där också.Lämna en kommentar:
-
Efter några lekar har nu en Geertsihona gått hela vägen. Tyvärr mitt i semestertider så jag lät henne gå kvar i burken och nu simmar en liten 1 cm geertsi där. Har bara sett en överlevare. Men nu vet jag att det funkar iaf så nästa gång blir det till att ta hand om de små liven! Även fast jag insett hur mycket jobb det är att dra upp yngel nu så kommer jag inte kunna låta bli.
Lämna en kommentar:
-
Yngelburken
Yngel av Protomelas taeniolatus "boadzulu" och Rhamphochromis sp. "chilingali".
Riktig fisksoppa!!Mycket vattenbytande blir det...
Lämna en kommentar:
-
Ikväll filmade jag lite i 1120 L burken. Skitiga rutor och lite reflektioner från lampor och tv:n men, men... Tyvärr var inte Rostratushanen på G idag, han körde sitt race igårInget ljud på idag
Lämna en kommentar:
-
Ja det lär nog inte vara helt lätt att förklara det valet! Lyckas du med det så tycker jag att du ska skriva en bok om hur kvinnor funkar, du kommer bli miljonär direkt!
Lämna en kommentar:
-
Jaha, jag kan inte slita mig =) Nu har jag nog sett filmen 10 gånger o frugan har somnat, hon lär vara sur i morgon när hon blev brädad av en geertsi =)Lämna en kommentar:
-
Han färgade ut efter bara efter 2-3 veckor här hemma. Men sen har han vuxit till sig lite också så nu börjar det likna ngt
.
Lämna en kommentar:
-
Satan i gatan =) den va ju sjuuukt snygg, när färga den ut ?
jag blev helt torr i munnen när jag såg den, den har du lyckats med, den ser ut som en 10poängare.Senast redigerad av deelay; 14 March 2011, 00:13.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: