mbunabilder
Kollaps
X
-
-
Tog några bilder för att se om jag kan bli klok på vad det är jag har fått från butiken/uppfödaren. Köpte dessa som rödzebra vanligt täcknade plus ob/mc. De två första bilderna är ju helt klar Metriaclima estherae. Men vad är de andra trodde själv att det var Metriaclima estherae med ob/mc täckning men efter ha tittat på andra bilder på Metriaclima astherae ob/mc så får jag hålla med om att detta troligtviss inte är Metriaclima estherae. Men vad f-n är det jag har fått istället Hybrid eller? Den butik/uppfödare jag köpt dom från håller i stort sett bara på med malawi ciklider och ska vara seriös men man börjar ju undra.
[ATTACH]29392[/ATTACH]Kommentar
-
-
Ni hade helt rätt det var mbenji ob. Lämnade tillbaka dom i dag tack för att ni såg att jag var ute och cyklade.Kommentar
-
Skulle egentligen bli fler bilder men tydligen måste man ladda batteriet lite oftare än vad jag gör blev iaf en halvkass bild på en av mina P.saulosi hanar.
Kommentar
-
Röd Zebra fast blå! :-)
Min nya Hane.CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Du, den var blå minsann.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar