mbunabilder
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hur kommer det sig att dessa vita golden är så sällsynta?!
Grymt snygg är den ju och ger lite variation med sin vita färg mot alla andra som lyser
Samma sak med vit auratus. Svåra som få att hitta Svart i kontrast mot det vita, otroligt vackert!Kommentar
-
Eller så blir man bara lurad då det är en ob-variant.
/RobertKommentar
-
Tror nog det är mina fotokunskaper som gör att den ser ut som den gör på bild. Men Metriaclima estherae MC är det med 100% säkerhet.Kommentar
-
Kommentar
-
Bra intiativ med mbuna bilder, här är Kingsizei som är en av de vackraste arterna överhuvudtaget, samt Tropheops Chilumba.Kommentar
-
Tyvärr ingen rödzebra mcat, är något annat! Skulle kunna vara en zebra mbenji, sad but true! Lägg upp lite bilder på honorna oxå!Kommentar
-
Dom ser ut som vanliga rödzebra honor. Av vilken andledning är detta inte en rödzebra mcat ? Vill gärna veta då jag ska ringa han som sålde dom till mig på måndag. Då han även har sålt en annan fisk till mig som inte vissade sig vara rätt fisk.Kommentar
-
Tog några bilder för att se om jag kan bli klok på vad det är jag har fått från butiken/uppfödaren. Köpte dessa som rödzebra vanligt täcknade plus ob/mc. De två första bilderna är ju helt klar Metriaclima estherae. Men vad är de andra trodde själv att det var Metriaclima estherae med ob/mc täckning men efter ha tittat på andra bilder på Metriaclima astherae ob/mc så får jag hålla med om att detta troligtviss inte är Metriaclima estherae. Men vad f-n är det jag har fått istället Hybrid eller? Den butik/uppfödare jag köpt dom från håller i stort sett bara på med malawi ciklider och ska vara seriös men man börjar ju undra.
Kommentar
-
-
En bild på min Pseudotropheus crabro alpha hane.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar