bara fiskarna kvar....
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ja, verkligen! vad blir det för fisk?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Ja riktigt rejäla biffarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mina akvarier
Hej!
Jag heter Ola och har haft akvarier sedan jag var liten, blev intresserad av hobbyn som liten då pappa hade akvarier hemma. Jag har haft många olika akvarier, provat många olika fiskarter och kombinationer genom åren. Olika ciklider har alltid varit roligast att hålla. Har dock skött akvarierna och skötselråden för fiskarna dåligt för det mesta, oftast vad det gäller regelbundna vattenbyten och att inte ha för stora eller agressiva fiskar i för små akvarier. Men dom sista kanske 4-5 åren har intresset fått en nytändning för mig och jag försöker lära mig mer om cikliderna och sköta dom bättre. Har följt den här sidan något år nu med stort intresse av läsningen och handlat ett och annat på privatannonserna under köp och sälj och precis bestämt mig för att bli medlem. Det var kort om mitt alvarieintresse. Här i alla fall dom akvarier jag har just nu. Hoppas på kunna skaffa fler och större akvarier för nya arter av helst SA eller CA ciklider när det finns mer plats hemma.Kommentar
-
-
Välkommen till detta formidabla forum Ola!
Bra att du följer råden du får här! Att sköta om vattnet och fiskarna är A och O!
Fint akvarium du har!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Kommentar
Kommentar