Mitt 720liters förra veckan. Nu har jag sålt diskusarna så nu går det bara 2 st L137 i det
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
720 liter SA: 10x Cichla cf. monoculus & 2x Hypostomus soniae
105 liter SA: VF-Poecilia reticulata -
Själv snickrade jag om litegrann i mitt akvarium.. Vart helt okej tycker jag =)
Mvh JohanKommentar
-
Mycket mycket trevliga kar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Min första post på forumet får bli en bild på mitt nystartade Tanganyika. I karet bor det en koloni Neolamprologus multifasciatus och 4 pyttesmå A.Compressiceps.Kommentar
-
Välkommen hit, ser fram emot att veta mer vad du har fför firrar och burkar.
Grymt skön stämmning i det karet får man säga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
//KajKommentar
-
Nystartat 310 med CA-ciklider. Just nu fungerar det som jour-boende för mina Redbacks då deras kar byggs om. Lite olika, spännande alg-faser men det börjar rätta ut sigKommentar
-
Härliga miljöer Mathias! Vilka CA huserar du där?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Archocentrus multispinosus och Cryptoheros sajica . Två rätt basic arter men de förgyller tillvaron. Håller även Eldbukar i ett annat akvarium så denna typ av ciklider är det väl jag håller av mest egentligen.Kommentar
-
Kajjjans hörna får roedkfts hörna att framstå som en nanohörna Riktigt snygga burkar och uppställningen av karen är grym!
Vackra kar! Väntar med spänning på bilder på eldbuksburkenKommentar
-
Eftersom ordet nano kom upp så får jag väl visa kökslampanKommentar
Kommentar