Resultatet efter grusbytet å en massa sten!
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L > -
Kommentar
-
Japp riktigt stiligtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Tacktack! Tyvärr så tycker fiskarna om grottorna för mycket, de bor numera i de! :-)
Mvh christoferCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Nu är jag nöjd med mitt akvarium och alla rötter har sjunkt så jag kunnat ställa dom som jag vill. Lite disigt på bilden pga vattenbyte på förmiddagen.Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Fått bort cyanon, tagit ur en hel del sand för att få fram lite mindre stenar och mixtrat lite med inredningen, känns lite bättre nu utseendemässigt.
Knepigt att få till ett bra foto, ser inte alls så blått ut i verkligheten... kanske ska testa det blåa lysröret bak istället för fram...Lamprologus multifasciatus - Tanganicodus irsacae - Julidochromis transcriptusKommentar
-
Fått bort cyanon, tagit ur en hel del sand för att få fram lite mindre stenar och mixtrat lite med inredningen, känns lite bättre nu utseendemässigt.
Knepigt att få till ett bra foto, ser inte alls så blått ut i verkligheten... kanske ska testa det blåa lysröret bak istället för fram...
//KajKommentar
-
Xenotilapia/Microlepidotus tank 130x70x50, der sad en baggrund af ukendt mærke i da jeg købte akvariet, jeg har så sænket nogle BTN moduler ind for at give det et specielt look og skygge til fiskene, hvor de kan finde ro.If you bay some cheap....it is cheapKommentar
-
kollade vitbalansen i acdsee 5 sekunders jobb, ser det mer ut såhär?
hoppas det inte gjorde nåtMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar