If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ser lite tomt (450L) ut efter att jag flyttat alla Malawisar till ett annat kar för att just hysa 11 st Pink Tail chalceus Chalceus macrolepidotus!
Det blev 3 små firefish yngel kvar som jag inte visste om. Men de får väl bli mat till tetrorna om de nu får tag i dem.
Ser lite tomt (450L) ut efter att jag flyttat alla Malawisar till ett annat kar för att just hysa 11 st Pink Tail chalceus Chalceus macrolepidotus!
Det blev 3 små firefish yngel kvar som jag inte visste om. Men de får väl bli mat till tetrorna om de nu får tag i dem.
Helt knasig bild
Ser att också att din stora Linslusidus är kvar! Den får vi hoppas att tetrorna inte får tag i....
Slänger in en bild på mitt kar också, ska fixa ny belysning som blir lite vitare har jag tänkt. Samt lägga i lite fler stenar som kan bli gömslen åt de små malawisarna.
Slänger in en bild på mitt kar också, ska fixa ny belysning som blir lite vitare har jag tänkt. Samt lägga i lite fler stenar som kan bli gömslen åt de små malawisarna.
Maffigt! Är det ett långt filterfack till höger eller? ser ut som bakgrunden sitter lite längre ut där?
Kommentar