imponerande !
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
-
-
tackar, jag har typ plockat ur 50 fiskar och satt in ett ytterfilter istället för den slabbiga filtermattan nu är det bara att vänta på att fiskarna ska växa till sig och börja leka, tror jag såg tendens på deppin idag
visst är det den största väger säkert 40kgMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
-
Jättesnygga karKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
för tillfället är det 1par texasciklider+6st små salvini (men de får inte visa sig nu när texasparet har yngel), tänkte komplettera med nån art till, har varit runt och letat efter små jaguarciklider men inte hittat några, så vet någon en butik som har dessa inne (i Göteborgsområdet) vore jag tacksam för tips.
mvh ulfKommentar
-
Ettan -ett av kvällens två nystartade kar. Lite mjölkigt av vattenberedningsmedel än så länge. Inte färdigt på nåt sätt. Lär säkert möblera om både en och två (och 14) gånger...
Får se om jag orkar färdigt med tvåan ikväll också.Kommentar
-
för tillfället är det 1par texasciklider+6st små salvini (men de får inte visa sig nu när texasparet har yngel), tänkte komplettera med nån art till, har varit runt och letat efter små jaguarciklider men inte hittat några, så vet någon en butik som har dessa inne (i Göteborgsområdet) vore jag tacksam för tips.
mvh ulfCAKommentar
-
Uppdaterar men en bild på mitt kar. Har gått ner sig ganska mkt i sommar, men tänkte att det kunde vara kul att visa upp ändå Feedback önskas.
Kommentar
-
Jag tycker då inte det ser "nergånget" ut, tycker det ser riktigt snyggt ut jagKommentar
-
Kommentar