Tack
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Jag lägger upp en bild på mitt 540-literskar - jag kallar det "trollkaret", eftersom jag tror, att där finns ett "troll" med fenor, som har ställt till med en hel del oreda från start - å det är ganska så länge sedan detta kar startades.
Förhoppningsvis kan jag fortsättningsvis hålla trollet bortaIngerKommentar
-
Kommentar
-
-
Jäpp fint som snus.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jättesnyggt Inger
Jag har byggt upp kuben lite på höjden, det blev snyggare tyckte jag
Elände att jag inte tänkte på reflekserna från den öppna balkongdörren Det förstör så mycket på bilden. Men men, man ser någorlunda i varje fall. Skall knäppa bättre kort under bättre förhållandenKommentar
-
Japp jättestiligt. Man kan aldrig undrskatta höjdbyggen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Ett iphone foto av mitt 660L med Pterophyllum scalare "surinam altum" och discus av olika varianterKommentar
-
Diskusen där i mitten va tjusig
En bild på mitt, hade mycket mer grenar innan men fick ta ut det mesta för att ge dom lite mer svängrum. Rothögen bildar en fin grotta där de brukar ligga. Finns även möjlighet att gömma sig bakom och vid kortsidan om man skulle vilja det
Funderar på att testa med en tålig växt för att dölja doppvärmare å insug lite.
Kommentar
-
Vad är surinam altum för variant? Kommer den från surinam??Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
tack Carliz
Jättesnyggt Jonny.
Trilska: Jag har plast växter i karet där mina jaguarer simmar runt Det fungerar faktiskt bra, jag tror jag har lagt upp en bild tidigare i trådenKommentar
Kommentar