If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Den side, som du forsøgte at se, blev desværre ikke fundet. Fejlen kan skyldes, at siden er blevet slettet, eller at adressen (linket til siden) er forkert.
Den side, som du forsøgte at se, blev desværre ikke fundet. Fejlen kan skyldes, at siden er blevet slettet, eller at adressen (linket til siden) er forkert.
//Kaj
Tackar.
Experience is something you get right after you need it.
Riktigt läckert! Har själv byggt en växtvägg och när jag ser ditt kar där allt växt upp så tillför det definitivt en extra dimension med en emersed del. Kör du bara mossa emersed?
Berätta gärna hur du löst belysningen
Senast redigerad av Rivulatus; 03 June 2012, 17:23.
Riktigt läckert! Har själv byggt en växtvägg och när jag ser ditt kar där allt växt upp så tillför det definitivt en extra dimension med en emersed del. Kör du bara mossa emersed?
Berätta gärna hur du löst belysningen
Här finns allt från början.
Mossan är enbart emersed ja.
Belysning har jag i nuläget bara ett vanligt lysrör. Har dock lite andra lampor som ska användas så snart jag har tid.
Såg att du körde på samma mossa som jag, men mitt blir bara ett gegg av vad jag tror för mycket vattenflöde över väggen.. Lyckas bättre med taiwan och javamossa. Hur starkt flöde har du över väggen och vilken lutning?
Kommentar