600l bild 1 och 375l bild 2
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Riktigt snygga kar, vad har du för fiskar i de båda?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
tackar =) i det stora har jag ett Salvini "nututun" par, 6 Argentea ungdjur, ett Polleni par och 3 små jaguar honor som ska väck senare...
i det andra har jag ett lekpar Sajica och ett lekpar rödciklider... ska i annan fisk för uppväxt här senKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klockrent! Är själv sugen på en grupp demasoni till mitt malawi plats finns det men osäker på antalet, hur många har du i ditt kar?
/JonasKommentar
-
-
jag har 5st "halvvuxna", varav 1 jag har tömmt på 6 yngel och en till tuggar så det kommer bli runt 15 kanskeKommentar
-
Kommentar
-
-
Snyggt borde vara perfekt för dina apistos.
Vad har du för belysning till detta?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har ett 20w aquarelle och två studiolampor från Kjell & Company. Funkar utmärkt som "växtlampor"!Kommentar
-
-
Om du klickat på "Gå till avancerad" när du svarar och där hittar du en knapp till som heter "Hantera bifogade filer"
där kan du ladda upp ett gäng bilder om du vill.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar