Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
1140 liters diskusburk
...infällt i väggen. Måtten är 200x70x80Lite diskus, mal & malawi bilder
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272123Kommentar
-
Kommentar
-
För att inte säga assnyggt.
Är tekniken på andra sidan väggen? Hur har du löst det med att komma åt och rengöra och sådana bagateller?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Tackar för det, Burken står i tvättstugan så jag ser BTN modulerna bakifrån och all teknik är i BTN modulerna förutom ytterfiltret med UVC ...Lite diskus, mal & malawi bilder
-
-
Snygga kar pred och diskus!
Det måste vara en imponerande syn med ett 1140 liters infällt i väggen.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
man kan ju inte byta bakgrund varje...
...det blir nya fiskar så nu är Pigeon varianten (på bild nedan) samt klassiska RT som simmar i burkenLite diskus, mal & malawi bilder
-
ja jag har den nu i mitt karet 375 med mbuna tre arter .. visa bilder..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Mitt discuskar
Akvarium:720L, heltäckande ljusramp (4x58W)
Pumpar: 2x Fluval 405
Bakgrund: Aquaterra RW sandsten
Bottenmtrl:Blästersand
Inredning: Mangrove o Redmore rötter, plastväxter,natursten
Fisk: 12st RT,1st L191, 2st L081, 5st L066, 2st L007, 10st Bolivianska fjärilar, 10st C.julii, 10st C.sterbai, 5st grenmalarCSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!Kommentar
-
Kikat igenom hela tråden och konstaterade snabbt att det fanns många snygga kar här.
Nu ska jag vara lite jobbig, så jag länkar till ett youtubeklipp på ett av mina kar hur det såg ut för ett tagsen.
Ska även tillägga att Otter Pointen och Ikolan går i separata kar nu pga. att dom förökat sig och vuxit en del.Kommentar
-
Kikat igenom hela tråden och konstaterade snabbt att det fanns många snygga kar här.
Nu ska jag vara lite jobbig, så jag länkar till ett youtubeklipp på ett av mina kar hur det såg ut för ett tagsen.
Ska även tillägga att Otter Pointen och Ikolan går i separata kar nu pga. att dom förökat sig och vuxit en del.
Lite nostalgi för mig, jag hadde också en "Navis Submarinus" på 80 talet.Tyvärr så var det en ensam hanne vilken var så pilsk att han hela tiden försökte para sig med doppvärmaren...pga korsningsrisken var jag tvungen att göra mig av med honom, man ska ju inte leka med elen...ja det var tider det!!-------------------
MatsKommentar
-
Coolt haha, är det radiostyrt?
Riktigt snyggt akvarium, hur högt var det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu skall det stylas om i detta kar (men jag har fått ett elakt sår på tummen så jag kan varken diska eller blaska i akvarievatten på några dar) så denna setup tar adjö.Kommentar
Kommentar