tar en till
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Gillar verkligen dessa rena afrikanska stenkar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hehe, den bakgrunden du. Det är en BTN red sea 200x60
Inte helnöjd, men jag har försökt att dölja de falska korallerna så gott det går genom att låta alger växa ordentligt och med mycket rötter som förvillar åskådaren (dvs mig) lite.
I det hela är jag hyggligt nöjd.Mvh FredrikKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Skönt akvarium du har irwin_fletch! Paradis för jordätare!
Ditt kar Stefan är verkligen brutalt snygg med de hemmabyggda modulerna som är bland de bästa hemmabyggen jag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mycket fint malawikar Stefan! Måste vara en riktig prydnad i ditt hem. Håller med DRE om att den bakgrunden inte är att leka med. Testat att ha något mer grönt i karet (tex en javaomrbunke)? Eller får det inte vara ifred?Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer en bild från 2004 på mitt 540 liter. Bakgrunden är egentillverkad. Frigolit, husfix, färgpigment och lack. Fiskarna är från Malawisjön som alla förmodligen kan se.Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
Kommentar
-
Snygg bakgrund shcolsson!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fiskar var Bosemani Rainbow's och allhanda städare, räkor. Just det, jag hadde en Clown Loach som tog reda pa sniglarna.
Detta akvarium star numer tomt pa min balkong - andvander det ibland nar jag har för många troffe bebisar.Senast redigerad av Norrland; 12 March 2011, 07:41.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har ingen aning vilka växter jag hadde i den burken? Jag köpte olika blad storlekar och färger for variation. Sedan fick dom klara sig bast själva. Ingen speciell planering pa planteringen och jag hadde DIY pet flaska (2liter coca cola) med gäst, socker, bikarbonat. Vanligt akvarie grus. Fluid gödning då och då. Fick tamefan klippa varenda månad for att inte burken skulle vaxa igen.
Fiskar var Bosemani Rainbow's och allhanda städare, räkor. Just det, jag hadde en Clown Loach som tog reda pa sniglarna.
Detta akvarium star numer tomt pa min balkong - andvander det ibland nar jag har för många troffe bebisar.Kommentar
Kommentar