Grymma kontraster.
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Läckra färger och häftig gräsbevuxen botten!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Tack. Det är Sagattaria. Citrinellusen rycker upp dem när det är gropp dax. Med när de har tröttnat på groppen vallar växterna över igen.Kommentar
-
Det funkar att ha en flock med citrinellus utan att de slår ihjäl varandra? Försöker själv få hem ett eller ett par exemplar.Kommentar
-
-
Grymt snyggt Pabbe!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tack!
Ja, jag tänkte först sälja den stora roten när jag konverterade mitt stora kar till Tanganyika, men den gick ju precis ner diagonalt i 375:an, som har bottenytan 125x60.Kommentar
-
1050 liter tanganyika
Bebos av 50 st Tropheus sp. "red" Chimba, 5-6 cm,och 12 st små hästnosar.
Lerkärlen härrör från en kanot som kantrade utanför utanför Zambia i närheten av Chimba. De hade legat på botten i hundratals år,när de hittades av dykare på jakt efter Tropheus...Kommentar
-
Coolt med lerkärlen det var en häftig historia. Hur fick du tag på dem?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar