Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Så vackert PiaJo!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Snygga.
Växtakvariet skulle jag samla gruper av växter för att skapa mer substans av varje växtart och ge lite mer karaktär till det hela.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Riktigt riktigt snyggt. Är det nyckelhål du har?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Ja nu ser jag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jag skall börja med lite växtnäring osv med förhoppning att det ger god effektKommentar
-
Självklart var det akvariet som installerades först av allt när man fick tillträde till ny lya...Varför snöar det alltid mest vid lyktstolpar ?Kommentar
-
Riktigt snyggt. Jag gillar de bakgrunderna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
Kommentar