Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Är och besöker goda vänner i Svedala, Skåne där detta 840 Liters Åleds karet står, fullt utav olika tetror, en cigarrmal, tre praktbotior, och Danior.
Försöker förtvivlat få han att skaffa ett grannt discus par.Kommentar
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Snygg burk Thörre
Gillar när burken är uppbyggd som din, moduler i ena änden och öppet i andra.Kommentar
-
Jag hade lite ångest innan jag limmade dit dom för man vet aldrig om man ångrar sig.
Men hade tänkt innan att jag ville få det som en grotta i en ände istället för att sprida ut det för att inte få det för glest.
Köpte i vevan då alla moduler tog slut överallt så fick blanda lite men dom gör sig rätt bra ihop.
Kul att se när det är mörkt att dom står som packade sillar i grottan för skydd, finns lite instinkter kvar.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Mycket snyggt!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Inget att tacka för, bara sanning!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
Kommentar