If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Uppdaterar lite med mina burkar nu
Uppifrån är den första tjejens nystartade 54L, mitt 54L med apistogrammor, mitt 30L nano med räkor och sist mitt 240L SA
Detta är en farlig o smittsam hobby har jag märkt haha Har hållit på i ett halvår nu och redan 4 kar
Ett var ett tag sedan, nu har karet varit i drift sedan tidigt i höstas. Äntligen lite balans mellan FH-hanen och mina designåsikter. De växter som överlevt frodas, ibland på de mest oväntade ställen. Tofsalgerna har utjämnat skillnaden mellan bakrund och rötter.
Det börjar se ut som kar skall göra helt enkelt, tillräckligt med tid brukar ge alla kar en hyfsad look beroende på vad de nu har för olika förutsättningar
Ett var ett tag sedan, nu har karet varit i drift sedan tidigt i höstas. Äntligen lite balans mellan FH-hanen och mina designåsikter. De växter som överlevt frodas, ibland på de mest oväntade ställen. Tofsalgerna har utjämnat skillnaden mellan bakrund och rötter.
Det börjar se ut som kar skall göra helt enkelt, tillräckligt med tid brukar ge alla kar en hyfsad look beroende på vad de nu har för olika förutsättningar
[ATTACH=CONFIG]45384[/ATTACH]
Inte illa! Både snyggt kar och en imponerande maffig firre! Vad är det för FH? Har du nån närbild på bara den?
[ATTACH=CONFIG]45384[/ATTACH]
Himla läckert! Bra att du och FH har enats om designen nu. Och med tanke på det ska han ju verkligen också ha credit för hur fint det är!
Inte mycket att hurra för, det är här i hela mitt rovtanganyika går tills det finns ett större akvarium på plats. Men de växer och mår bra, inga slagsmål ännu
Inte mycket att hurra för, det är här i hela mitt rovtanganyika går tills det finns ett större akvarium på plats. Men de växer och mår bra, inga slagsmål ännu
Najs! Många års glädje framför dig med de Frontosorna! Ser att du köpte Neolamprologus sexfaciatus i Nol...eller hur?
Kommentar