Snyggt Lotusvira och DaReV!
Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ljuvliga burkar hörrni!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Sv: Helkarsbild-tråden
Grönt är sköntKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Helkarsbild-tråden
Finns det någon artikel skriven om high-tech till Ciklidbladet?
Om det skulle finnas en lucka vid något tillfälle plitar jag gärna ihop en..Kommentar
-
Ja, vilken toppenide. Gör det och skicka den till Wilhelm!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ett var ett tag sedan, nu har karet varit i drift sedan tidigt i höstas. Äntligen lite balans mellan FH-hanen och mina designåsikter. De växter som överlevt frodas, ibland på de mest oväntade ställen. Tofsalgerna har utjämnat skillnaden mellan bakrund och rötter.
Det börjar se ut som kar skall göra helt enkelt, tillräckligt med tid brukar ge alla kar en hyfsad look beroende på vad de nu har för olika förutsättningar
Anders LKommentar
-
Ett var ett tag sedan, nu har karet varit i drift sedan tidigt i höstas. Äntligen lite balans mellan FH-hanen och mina designåsikter. De växter som överlevt frodas, ibland på de mest oväntade ställen. Tofsalgerna har utjämnat skillnaden mellan bakrund och rötter.
Det börjar se ut som kar skall göra helt enkelt, tillräckligt med tid brukar ge alla kar en hyfsad look beroende på vad de nu har för olika förutsättningar
[ATTACH=CONFIG]45384[/ATTACH]Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Japp stiligt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
[ATTACH=CONFIG]45384[/ATTACH]
KajKommentar
-
Kommentar
-
//KajKommentar
Kommentar