Helkarsbild-tråden
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
TACK MKT ni tycker den är fin färg kombinationer..ja min favoritt är den lab.fulleborni nu men har fina många malawiciklider haft den tex, rödzebror o lombardoi, aulonocara ob och fryeri man behöver ha vilka passar lys-rör så¨jag kör tre olika den med lys-rör är aquareller, powerglo och grolux testa den.. och nu idag med en fram powerglo o bak aquareller o specialt matar dom .. men inte nöjd den kamera den är gamla den nikon coolpix s600.. så tänker jag skall skaffa den nya kamera nikon 3100d eller canon eos 1000d.. så den skall bli mkt bättre bilder..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Vi ser fram emot nya bilder med den kameran. Lycka till!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kalla mig sämst! men hur fasiken lägger jag upp bilder i detta forum?
Har 2 bilder på mitt kar som jag får upp, hur?
Fel forum kanske, men ändåKommentar
-
Kommentar
-
Men annars har jag ju ganska mkt växter i mitt 720, göder med pmdd vid vattenbyte.
Andra växtkar jag haft har jag aldrig använt gödning i men jag märker stor skillnad med pmdd:n.
Har nyss klippt och friserat men skall ta ett kort om ngn månad när det vuxit till sig lite.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Kommentar
-
Bilder på mitt 620 liters akvarium med välvd framruta.
Första bilden är tagen 2 timmar efter att det kom på plats.
Stressigt och slarvigt gjort därav resultatet.
Andra bilden: Tagen efter att ny rot, nytt grus, växter etc kommit i.
Framtida projekt:Heltäckande lysramp, BTN-moduler, ny ställning till akvariet.Kommentar
-
Här kommer mina akvarier i helbild.... (del 1 av 2)
1. Aquael nano Shrimp-set 20
2. 60L Malawi-yngel
3. 112L Tanganyika-krabbor & Malawi-yngel
4. 54L Malawi-yngel & KrabbmatNewbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Här kommer mina akvarier i helbild.... (del 2 av 2)
1. Mitt 450L Malawi
2. Simons 240L Malawi
3. 112L Malawi-yngel
4. Oskars 2-delade akvarium
5. 21.5L Aquatic Nature Cocoon 5 - NanoNewbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Blir otroligt inspirerad av nano-karen ni visar upp. Vore kul och se fler bilder av sådana.Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
Får väl lägga upp mitt nya nano-kar också.Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
Riktigt snygga burkar och nanokar!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar